Checkmark Bestel hier uw favoriete Pinot Noir! 

Checkmark vanaf €50,- gratis verzending in Nederland

Checkmark Per fles te bestellen

Checkmark per fles te bestellen
Checkmark vanaf €50,- gratis verzending
Checkmark in Den Bosch en omgeving

Retouren & klachten

Onze gegevens:
Bellwines
T.a.v.: Retourafhandeling
Beurdsestraat 40
5211 JB Den Bosch

Nederland

Kantoor klantenservice: +31 (0)6 10377765
Bereikbaarheid: ma t/m vr 09.00 – 17.00 uur

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

  • Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
  • U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
  • Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
  • U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
  • U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan.
  • Artikelen zonder kopiepakbon worden niet in behandeling genomen.
  • Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Bellwines brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan u. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij u is afgeleverd heeft u het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Voorwaarden:

  • U heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat u de goederen binnen deze periode mag retourneren naar Bellwines. U dient dit retour binnen 14 dagen na bestelling te retourneren. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor u. Wanneer u goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden, zodat wij hiervan op de hoogte zijn. 
  • Bellwines vergoedt alle betalingen van u, inclusief eventuele leveringskosten door Bellwines in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Tenzij Bellwines aanbiedt het product zelf af te halen, mag Bellwines wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot u aantoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Bellwines gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor u.

Klachtenafhandeling
 Bij Bellwines draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u uw klacht te mailen naar info@bellwines.nl. Bij Bellwines streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Bellwines binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bellwines.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op deze link. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.” 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.retourneren