Op Zoek naar een kadobon? Bestel hier!
vanaf €50,- gratis verzending in Nederland
Per fles te bestellen
Onze gegevens:
Bellwines
T.a.v.: Retourafhandeling
Beurdsestraat 40
5211 JB Den Bosch
Nederland
Kantoor klantenservice: +31 (0)6 10377765
Bereikbaarheid: ma t/m vr 09.00 – 17.00 uur
Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:
Bellwines brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan u. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij u is afgeleverd heeft u het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.
Voorwaarden:
Klachtenafhandeling
Bij Bellwines draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u uw klacht te mailen naar info@bellwines.nl. Bij Bellwines streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Bellwines binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bellwines.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op deze link. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.retourneren
Bel ons
06 29 21 49 67
Mail ons
info@bellwines.nl
Meld je aan voor onze nieuwsbrief voor meer wijnnieuws en aanbiedingen.
Bell Wines gebruikt je persoonlijke gegevens zoals beschreven in onze privacy policy.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief voor meer wijnnieuws en aanbiedingen.
Bell Wines gebruikt je persoonlijke gegevens zoals beschreven in onze privacy policy.